Figyelem!

Biztosan törli?

TörlésMégse

Email megosztás

Ha tetszik a és úgy gondolja, hogy ismerősét is érdekelné, akkor küldje el email-ben!

Az email elküldéséhez töltse ki az alábbi mezőket!

Ismerőse neve:
Ismerőse email címe:
Az Ön neve:
Az Ön email címe:
Írja be betűvel: 2 + 2 =
 
Mégse

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

  • Bemutatkozás
 
A taskahaz.hu webáruház üzemeltetője és tulajdonosa:
 
Kertes-Bau Kft.
Székhelye: 2113 Erdőkertes Rét u.19.
Adószám: 23286278-2-13
Bankszámlaszám utaláshoz
11742331-20008718
 
 
Elérhetőségek:
 
e-mail elérhetőség: info[kukac]taskahaz.hu
Telefon: +36702923415
 
Általános vásárlási információk
 
A fenti cím a webáruházat működtető cég székhelye.
Fizikai értelemben vett üzlet, bolt, bemutatóterem nincs!
A webáruház, a szerződéskötés és minden további kommunikáció nyelve magyar.
A webáruház táskák értékesítésével foglalkozik.
A megrendelések feladása a taskahaz.hu webáruházban az oldalak vásárlói kosarát és menürendszerét használva történik. Így elektronikus úton lehetséges vásárolni. A vásárláshoz regisztráció szükséges.
A létrejövő szerződés írásba foglaltnak tekintendő az alábbi folyamat szerint:
A vevő a webáruházban leadott megrendelése e-mailbe foglalva a megrendelésekor megadott email postafiókjába kerül automatikusan elküldésre. Ez az email minden a vevő által megadott adatot tartalmaz, valamit a megrendelt áruk és a megrendelést teljesítő adatait, egy jóváhagyó linkkel. Így a vevőnek lehetősége van a megrendelést, mint e-mailt elektronikusan megőrizni, vagy kinyomtatni.
A jóváhagyó linkre kattintással történik a megrendelés vevő általi elfogadása, és mint jóváhagyott megrendelésnek az eladóhoz történő eljuttatása.
Ezután a vevő által jóváhagyott megrendelést az eladó e-mail formájában kapja meg. A megrendelő email, mint írásba foglalt szerződés iktatásra kerül, mely utólag visszakereshető, hozzáférhető.
Az áruházban feltüntetett árak érvényes bruttó fogyasztói árak. Amennyiben azonban technikai hiba miatt téves ár jelenik meg az áruházban, az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon vagy e-mail-ben megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek.
A vásárolt termék tekintetében mindig az az ár érvényes, mely nem a megrendelés napján érvényes, hanem amikor a vásárló a visszaigazolást kérő emailen érvényesíti a megrendelést – természetesen ez normál esetben ugyanaz a nap -, tehát az ár független attól a naptól, amikor az áru tényleges átvétele történik. Ekkor a webáruházban a rendelt termék már éppen alacsonyabb vagy magasabb áron szerepelhet. Amennyiben a vásárlónak kételyei vannak a webáruházban fellelhető árucikk árát illetően, javasolt az e-mail-es kapcsolat felvétele, az elérhetőség menüpont segítségével, esetleg a telefonon.
A szerződés nem utal semmilyen magatartási kódexre.
Adatvédelem:
Megrendelés során megadott adatok a megrendelés teljesítése és a megrendelés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében kerülnek tárolásra. A megrendelő által megadott adatok harmadik félnek nem kerülnek átadásra.
Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
A megrendelés során választható opció a hírlevélre feliratkozás:
- Nemleges jelölés esetén az adtok kizárólag a fentebb említett módon a megrendelés érdekében kerülnek felhasználásra.
- Hírlevélre feliratkozással pedig a megrendelő nevében eljáró kapcsolattartó neve és az e-mail címe külön fájlba kerül rögzítésre, hogy alkalomszerű gyakorisággal,  termékekről és akciókról bemutató, tájékoztató levél kerüljön kiküldésre. Más célból a hírlevélre feliratkozó nem kap e-mailt, az e-mail lista harmadik félnek nem kerül átadásra, s minden hírlevél alján az automatikus leiratkozás biztosított.
 
Szállítási és fizetési információk
 
A webáruházban megrendelt termékek kifizetése és kiszállítása többféle módon történhet:
 
 Kiszállítás futárszolgálattal
 Ha a csomagot a GLS futárszolgálata kézbesíti, a csomagolási költségek nem kerülnek felszámításra, ugyanakkor a szállítás költsége igen.
A szállítási díj változó, s annak összege a megrendelt árucikkek összértékén felül fizetendő.
A GLS futárszolgálat szolgáltatása után által fizetendő szállítási díjak:
Előre utalással bankszámlára    500 Ft,
Utánvétel Fizetés a GLS futárnál.  500 FT
 
A teljes összeget a csomag átvételekor a futárnak kell fizetni. A GLS futárja a kézbesítés munkanapokon 8 és 17 óra között végzi. A GLS összeghatártól függetlenül kétszer kísérli meg kézbesíteni a csomagot. A GLS E-mail értesítést küld  a kiszállítás napjáról. Az e-mail-es értesítő tartalmazza a küldemény csomagszámát, utánvét összegét, feladó, valamint a megrendelő adatait. Amennyiben a kiszállítás napja nem megfelelő a megrendelő részére, az e-mail-ben szereplő link segítségével a kézbesítés napját át tudja ütemezni másik napra.
Amennyiben kapcsolattartásként hazai mobil-telefonszámot adott meg úgy a GLS SMS által is értesítési a megrendelőt a kézbesítés előtt munkanap estélyén a várható szállítás napjáról. Amennyiben a kiszállítás napja nem megfelelő a megrendelő részére, úgy válasz SMS-ben, vagy a telefonszám felhívásával a kézbesítés napját át tudja ütemezni másik napra.
 
Minden munkanap déli 12 óráig leadott – és eddig a időpontig a visszaigazoló emailban jóvá is hagyott – megrendelés, legkésőbb ezen időpontot követő második munkanapig kerül kézbesítésre, amennyiben a rendelt árucikkek a webáruház készletében rendelkezésre állnak.
Amennyiben a megrendelt termék valamelyike nincs készleten, akkor emailben tájékoztatást kap a megrendelő, hogy a megrendelt áru várhatóan mikor kerül beszerzésre és szállításra. Ez azonban importőr függő, 4-10 munkanap közötti, de egyes országos hiánycikkek esetében akár 1 hónap is lehet.
A webáruházban szereplő termékek árai alatt egy “Raktáron van”, vagy egy“Rendelhető” színes felirat található.
A “Raktáron van” felirat azt jelenti, hogy ezt az árucikket a webáruház folyamatosan készleten tartja. Tehát ha ilyen árucikket rendel, nagy valószínűséggel 2 munkanapon belül megkapja. Mivel azonban a készlet folyamatosan változik, lehetséges, hogy az Ön által rendelt mennyiség nem elégíthető ki a meglévő készletből. Ebben az esetben egy értesítő e-mailt kap a várható teljesítésről, s Ön eldöntheti, hogy az ígért későbbi szállítási időpont megfelelő-e az Ön számára, vagy eláll a vásárlástól.
A “Rendelhető” felirat azt jelenti, hogy ezt az árucikkből a webáruház többnyire csak bemutatóárut tart. Tehát ha ilyen árucikket rendel, akkor a megrendelt mennyiséget a webáruház az Ön megrendelését követően szerzi be az importőrtől, vagy külföldi gyártótól. Így a várható teljesítés attól függ, hogy mely importőr, vagy gyártó milyen átfutással szállít. Ez lehet akár 3-4 nap 1-2 hét, vagy egyes az importőrnél is kifogyott készlet esetén 1 hónap is. A “Rendelhető” kategóriába eső termékek esetében egy értesítő e-mailt kap a várható teljesítésről, s Ön eldöntheti, hogy az ígért későbbi szállítási időpont megfelelő-e az Ön számára, vagy eláll a vásárlástól.
A csomagban elhelyezett számla minden esetben külön tételként kimutatja a vevő által megfizetett áthárított postai díjösszeget.
Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.
                                                           
 
                                                   
 

Mi minősül távollévők között kötött szerződésnek?

 

Az a szerződés, amelyet fogyasztó és vállalkozás köt egymással termék, illetve szolgáltatás értékesítésére irányuló, a vállalkozás által működtetett távértékesítési rendszer keretében olyan módon, hogy a szerződés megkötése érdekében a vállalkozás kizárólag távközlő eszközt alkalmaz.

Vannak azonban bizonyos kivételek. Így a vonatkozó jogszabály hatálya nem terjed ki:
• a távértékesítés keretében kötött pénzügyi ágazati szolgáltatási szerződésekről szóló törvény által szabályozott pénzügyi ágazati szolgáltatásokra irányuló szerződésekre;
• automatából történő értékesítésre;
• nyilvános telefonállomás igénybevétele útján az elektronikus hírközlési szolgáltatóval kötött szerződésre;
• az építési szerződésre;
• ingatlan tulajdonjogának vagy ingatlanra vonatkozó más jog megszerzésére irányuló szerződésekre, kivéve a bérleti szerződést;
• az árverésen kötött szerződésre.

Továbbá az élelmiszerek, valamint egyéb mindennapi fogyasztásra szolgáló termékek rendszeres házhozszállítására vonatkozó szerződésekre, és az olyan szállást nyújtó, szállítási, étkeztetési vagy szabadidős szolgáltatásokra vonatkozó szerződésekre, amelyek alapján a vállalkozás e szolgáltatásokat meghatározott időpontban vagy meghatározott időszakban nyújtja, korlátozottan vonatkozik a jogszabály.
 

Telefonon/interneten/csomagküldő szolgálaton keresztül rendelt termék távollévők kötött szerződésnek minősül-e?

 
Igen, mivel a törvény szerint távközlő eszköznek minősül bármely eszköz, amely alkalmas a felek távollétében - szerződés megkötése érdekében - szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, az automata hívókészülék, a rádió, a videotelefon, videotex (mikroszámítógép képernyővel) billentyűzettel vagy érintőképernyővel, az elektronikus levél (e-mail), a távmásoló (telefax) és a televízió.
 

Mennyi időn belül lehet indokolás és kártérítési kötelezettség nélkül elállni az ilyen szerződésektől?

 

A fogyasztó elállási jogát
a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapott írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig,
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapott írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig
gyakorolhatja.
Ha az írásbeli megerősítés kézhezvételére a termék kézhezvételének napjától, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.
 

Mi az az írásbeli megerősítés?

 

A vállalkozás köteles az alábbi pontokban foglaltakról való tájékoztatást írásban - papíron vagy más, a fogyasztó számára hozzáférhető tartós adathordozón - a fogyasztó rendelkezésére bocsátani. Ha e kötelezettségének a szerződéskötést megelőzően nem tett eleget, ezt az írásbeli megerősítést a szerződés teljesítése során kellő időben, de - kivéve, ha a teljesítés harmadik személy részére történik - legkésőbb a teljesítés időpontjában köteles a fogyasztó részére rendelkezésre bocsátani.
• a vállalkozás cégnevéről (nevéről) és címéről (székhelyéről, illetve lakóhelyéről) azonosításra alkalmas módon;
• a szerződés tárgyának lényeges jellemzőiről;
• a terméknek, illetve szolgáltatásnak az általános forgalmi adót és egyéb kötelező terheket is magában foglaló áráról, illetve díjáról, valamint az összes járulékos költségről, így különösen a fuvardíjról, szállítási vagy postaköltségről;
• a fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről;
• az elállás jogáról;
• az elállási jog gyakorlásának feltételeit, módját és következményeit,
• a vállalkozás azon telephelye (fiókja) vagy egyéb szervezeti egysége címét, ahol a fogyasztó panaszait érvényesítheti;
• az esetleges jótállás feltételeit, valamint a teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatásokat (alkatrészellátás, javítószolgálat);
• a szerződés megszüntetésének lehetőségét, ha az határozatlan időre szól, vagy tartama az egy évet meghaladja.
 

Elállás esetén mennyi időn belül köteles a vállalkozás visszafizetni a vételárat?

 
A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
 

Mi van akkor, ha fogyasztási kölcsönből kívánta a fogyasztó fedezni a vételárat, de elállt a szerződéstől?

 
Ha a termék árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben a vállalkozás által nyújtott kölcsön fedezi, a fogyasztó elállási jogának gyakorlása a fogyasztási kölcsönszerződést is felbontja.
 
A fogyasztó a vállalkozásnak a fogyasztási kölcsönszerződés felbontásából eredő kárát nem köteles megtéríteni, és tőle kamat vagy egyéb költség sem követelhető.
 
A fentiek irányadóak akkor is, ha a termék árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben harmadik személy által nyújtott fogyasztási kölcsön fedezi, feltéve, hogy a fogyasztási kölcsönszerződés a pénzügyi intézmény és a vállalkozás előzetes megállapodásán alapul. A vállalkozás köteles a fogyasztó elállásáról a pénzügyi intézményt haladéktalanul értesíteni.
 

A szerződéstől való elállás esetében ki viseli a termék visszajuttatásával összefüggő költségeket?

 

A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Ha a vállalkozás a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással teljesít, és ezért a fogyasztó eláll a szerződéstől, ebben az esetben a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vállalkozást terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással történő teljesítésről a vállalkozás egyértelműen és pontosan köteles a fogyasztót tájékoztatni.
 

Létezhet olyan eset, hogy bár távollévők között kötött szerződésről van szó, mégsem lehet elállni a szerződéstől?

 

Igen,
• szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
• olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
• olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
• hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
• hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;
• szerencsejáték-szerződés esetében.
 

Kell-e fizetni az olyan termékért, amelyet a fogyasztó nem rendelt meg?

 

A vállalkozás nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan terméket értékesít, illetve olyan szolgáltatást nyújt, amelyet korábban a fogyasztó nem rendelt meg.
A fogyasztó nyilatkozatának elmulasztása esetén sem lehet vélelmezni a vállalkozás ajánlatának - hallgatólagos - elfogadását.